maandag 30 maart 2009

Les goûts et les couleurs ...

Ter voorbereiding van de Lime workshop van Pieter Van Impe ben ik op stap geweest met Fran en Tim. Een scoutsterrein bood mij verschillende achtergronden en een wolkendek zorgde voor mooi diffuus licht.
De onbewerkte (ja, dat moest) foto's werden op de workshop in een zeer open en constructieve sfeer besproken. Veel goede tips gekregen, toffe en bemoedigende commentaren maar het was vooral boeiend om te ervaren hoe ieder op een andere manier naar foto's kijkt. De discussie op zich vond ik zeer de moeite waard.
Benieuwd wat u reactie is ...




5 opmerkingen:

Anoniem zei

een van de betere reeksen die dag.

persoonlijke commentaar kan ik beter apprecieren dan de commentaar op BD.
alhoewel al die kleine dingen helpen je eigen fotos beter te beoordelen.

maar soms moet je voor de gut feeling gaan!

anyways, it was nice to have met you ;)

Koen (fotogeniek Belgie) zei

Een reeks die volgens mij echt wel mooier overkomt in zwart-wit. Met een voorkeur voor nr 3 en 5

feb zei

Mooie reeks !

for zei

Ik vind het ook een mooie reeks! Die mensen blij geweest zijn met het resultaat!

Groetjes,
Robby

Jan Verbeke zei

Schone zw/w-tjes !!!