dinsdag 3 juni 2008

Feest voor Emma en Julie







Enkele foto's van het communiefeest van Emma en Julie mogen op mijn blog niet ontbreken.
Door de lekkere tapa's, de verfrissende cava en de ontspannen sfeer waande ik mij eventjes in Spanje. Een felle regenbui bracht mij echter terug naar België.
De kinderen lieten het niet aan hun hart komen. Dankzij Sophie raakten zij volop in de ban van het circus. Twee uur lang leerde zij hen allerlei technieken, van jongleren tot fietsen op een éénwieler.




3 opmerkingen:

Anoniem zei

Prachtige foto's. Je kan echt een stukje van de sfeer proeven.

Els Steeman

for zei

En zo kom ik ook eens op jou BLOG terecht hè! Bedankt voor de reacties die je achterlaat.
Er staan knappe foto's op je blog. Die van onder genomen met die gekleurde wimpels vind ik schitterend.
Groetjes,
Robby

Anoniem zei

Je maakt mooie foto's, Christel!